Noua Dacia Logan MCV este cel de-al treilea model din gama Logan/Sandero – ba chiar al patrulea, dacă ne gândim că Sandero Stepway poate fi considerat deja un model de sine stătător, din categoria crossover.
Faţă de precedenta generaţie Dacia Logan MCV, noul break Logan este cu doar 2 cm mai lung, ajungând la 4,49 metri, însă plusează la capitolul design. Noul Logan MCV are un spate fluid, care inspiră atât robusteţe, cât şi eleganţă, designul de ansamblu fiind mai echilibrat decât înainte.
Portbagajul noii Dacia Logan MCV are o capacitate minimă de 573 de litri în configuraţia cu 5 locuri, ceea ce înseamnă mai puţin decât cei 700 de litri reclamaţi de generaţia precedentă. Însă, acum, cine vrea mai mult spaţiu, poate alege şi alte modele Dacia, cum ar fi Dokker sau Lodgy – ceea ce înseamnă că breakul Logan MCV renunţă şi la opţiunea a două locuri suplimentare.
Bancheta cu spătar rabatabil fracţionat oferă o bună modularitate, iar în configuraţa cu două locuri, lungimea de încărcare în spaţiul degajat prin rabatarea banchetei ajunge la 2,7 metri, excelent pentru transportul obiectelor mari. În plus, în categoria sa de preţ şi dimensiuni, noul Logan MCV oferă cel mai mare spaţiu în portbagaj.
La fel ca sedanul Logan, şi Logan MCV oferă aceeaşi gamă de motorizări şi dotări. Propulsorul de bază oferit pe Logan MCV este un 1,2 litri pe benzină, de 75 CP, alături de care e disponibil şi micul TCe de 0,9 litri şi 90 CP. În domeniul diesel, rămâne valabil dCi-ul de 1,5 litri, oferit în două versiuni, de 75 CP şi 90 CP.
Pe anumite pieţe, Logan MCV este disponibil şi în variantă GPL, pentru motorizarea de 1,2 litri şi 75 CP, care astfel ajunge la emisii CO2 de numai 120 g/km.
În ce priveşte echipările, Logan MCV vine standard, la fel ca sedanul, cu ESP şi patru airbaguri, în timp ce printre opţiuni se numără sistemul multimedia şi cu sistem de navigaţie Media Nav, sistemul cruise control sau senzorii de parcare.
Noua Dacia Logan MCV va fi lansată pe piaţă după Geneva 2013, preţurile urmând a fi comunicate în curând.